כל מה שצריך לדעת על עבודה בענף התקשורת והאינטרנט
הנה עובדה אחת שיכולה להסביר לא מעט על השינויים בשוק העבודה – אנחנו חיים בעולם דיגיטלי. היום, נראה שזה כמעט מובן מאליו לומר את זה. כמעט ואין תחום אחד בחיים שאנחנו לא מנהלים אותו באמצעות אפליקציות או גלישה ברשת. לכן, הצורך בתשתיות תקשורת חזקות, אמינות ובמחיר נוח הופך לקריטי מתמיד.
רשת יציבה ומכשירי סלולר כבר מזמן אינם מותרות, אלא אמצעים בסיסיים כדי לחיות בעולם המודרני. חברות התקשורת מודעות לזה ומחפשות באופן קבוע אחרי עובדים שיאפשרו להם להתרחב, לשפר את השירות ולהניע את התחום לשלב הבא. אם התחום תמיד עניין אתכם ויש לכם יכולת לעבוד מול אנשים, לפניכם כמה דברים שכדאי לדעת על הענף הזה שנמצא היום בצמיחה אדירה.
אילו סוגי משרות מחכים לך בתחום התקשורת?
כולנו מתנהלים באופן קבוע מול עובדים בתחום. הם זמינים לנו בכל פעם שאנחנו זקוקים לחבילה חדשה, כדי לתקן תקלות או לכל מטרה אחרת. אלו כמה מהמשרות שזמינות לעובדים שמעוניינים לעבור אל הצד השני.
- שירות לקוחות: נציגי שירות לקוחות מנהלים את התקשורת השוטפת מול הלקוחות ומעניקים תמיכה בבחירה במוצרים ופתרון בעיות שעולות מהשטח.
- תמיכה טכנית: מומחי תמיכה טכנית מסייעים ללקוחות בפתרון בעיות טכניות הקשורות לשימוש ברשת הסלולר או בתשתית האינטרנט. ישנם תומכים טלפוניים וצוות טכנאי שטח המקבלים הכשרה ייעודית ופועלים בבתי הלקוח.
- מכירות: נציגי מכירות מקדמים ומוכרים מוצרים ושירותי תקשורת, סלולר ואינטרנט ללקוחות, לרוב במוקדים הטלפוניים או בעמדות שירות בשטח.
איך נדע שאנחנו מתאימים לתחום?
בכל אחד מהתחומים הללו, יידרשו מאיתנו מיומנויות שונות שיבטיחו שלא רק נתקבל ונצליח, אלא שנוכל גם ליהנות מהעבודה שלנו ולהתקדם בה.
- סבלנות ושירותיות – קהל הצרכנים בתחום התקשורת מגיע לעתים קרובות לשיחה עם הנציגים כשהוא מתוסכל וחסר סבלנות. לכן, עבודה כזו דורשת יכולת הזדהות עם הלקוח ותודעת שירות גבוהה.
- יכולת תקשורת גבוהה – בין אם מדובר ביכולת שכנוע או במיומנויות תקשורת שמאפשרות לפרוק מתחים ותסכולים ולנהל דיון ענייני, אין ספק שיכולות השיח של העובדים בתחום התקשורת הם קריטיים כדי לצלוח את האתגרים הנפוצים ביותר בתחום.
- ידע טכני – בעיקר בטכנולוגיות תקשורת, סלולר ואינטרנט.
- גמישות – נדרשת התאמה לעבודה בתעשייה בקצב מהיר ומתפתח.
- נכונות ללמוד – חשוב שנדאג להתעדכן באופן קבוע בפיתוחים האחרונים בטכנולוגיות התקשורת.
האם זה כדאי? יתרונות העבודה בענף
אין ספק שאם בורכתם בכישורים האלה ויש לך את החוש הטכני והעניין בתחום, יש לא מעט הזדמנויות שמחכות לך בענף התקשורת והאינטרנט. בהתחשב בעובדה שהתחום הזה צפוי רק להתפתח בארץ ובעולם, זו בהחלט נקודת התחלה טובה לקריירה. אלו כמה מהיתרונות המרכזיים של התחום.
- מודל שכר משתלם הכולל הטבות ובונוסים על מכירות
- הזדמנויות לקידום קריירה והתפתחות מקצועית
- חשיפה לטכנולוגיות וחידושים
- ההזדמנות לעבוד עבור חברות מוכרות עם נוכחות חזקה בשוק
מעסיקים מובילים בתחום התקשורת והאינטרנט
בישראל פועלות מספר שחקניות מרכזיות המהוות חלק מרכזי בשוק התקשורת. החברות הללו מחפשות עובדים חדשים באופן קבוע ושיתוף הפעולה איתן פותח דלת למגוון הזדמנויות קידום. אלו כמה מהחברות המובילות.
- סלקום
- פרטנר
- בזק
- בזק בינלאומי
- הוט
- פלאפון
העבודה הבאה שלך מחכה לך ממש כאן
היום יותר מתמיד אין גבול לאפשרויות שמחכות לכם בעולם התקשורת. כדי להתחיל, כל מה שנשאר הוא רק לחפש הזדמנות, להציע מועמדות ולהתחיל בצעדים הראשונים בקריירה החדשה שלכם? עם היידה, המשימה הזו קלה יותר מתמיד.
פשוט צופים בסרטון קצר ומרתק שמסביר כל מה שצריך לדעת על המשרה ופשוט מקליקים על כפתור כדי לשלוח מועמדות. כדי להתחיל, מזמינים אותך ללחוץ כאן.